بسیجیان پایگاه شهیدمحمدجواد آل اسحاق
اطلاع رسانی هیئت:09109668196
درباره ما

https://t.me/mzqbasij
نویسندگان
لینک های ویژه
پیوندهای روزانه
طراح قالب
ثامن تم
دیگر امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 13
بازدید کل : 18346
تعداد مطالب : 96
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 13
بازدید کل : 18346
تعداد مطالب : 96
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

 به گزارش «هیئت محبان الزهرا»، گروه‌های مدافع حقوق بشر اروپایی نسبت به اعدام یک نوجوان شیعه معترض به سیاست‌های دربار آل سعود که در سال 2012 و در جریان اعتراض علیه سرکوب شیعیان شهر قطیف از سوی حکومت سعودی دستگیر شد ، هشدار دادند.

به نوشته روزنامه انگلیسی «اکسپرس» «علی محمد النمر» معترض 17 ساله عربستانی در سال 2012 از سوی نیروهای سعودی به خاطر اعتراض به اقدامات سرکوبانه علیه شیعیان شهر قطیف دستگیر شد.

مقام‌های دولتی مدعی شده‌اند که دستگیری و زندانی شدن  النمر 17 ساله به خاطر شرکت در اعتراضات غیر قانونی و حمل سلاح گرم  است . ادعایی که بعدها مقام‌های سعودی نتوانستند مستنداتی را برای اثباتش ارائه دهند.

بر اساس این گزارش، به دنبال بارها نقض معیارهای بین‌المللی از سوی عربستان سعودی در این رابطه و رد قاطعانه‌های اتهامت وارده از سوی النمر و خانوده‌اش، جلسه درخواست تجدید نظر نهایی به طور مخفیانه و بدون اطلاع خانواده النمر در 27 مه سال گذشته بر پا شد که بر این اساس گزینه‌های محدودی برای مخالفت در اجرای حکم اعدام به علی محمد النمر داده شد. اما وکلای مطلع بیم آن‌را دارند که النمر در روزهای آینده اعدام شود.

گفته می‌شود پرونده ه علی محمد النمر مرتبط با «شیخ النمر» ، عموی این نوجوان ، منتقد معروف رژیم سعودی و از رهبران برجسته مذهبی این کشور است که او نیز از سوی خاندان آل سعود به خاطر اهانت به پادشاه این کشور محکوم به اعدام شده است.

به نوشته این روزنامه، علی محمد النمر بعد از دستگیری در مرکز مجرمین نوجوان نگه داری شده و حق وکیل گرفتن نیز از او سلب شده است . شواهد حاکیست که او تحت شکنجه قرار گرفته تا به اجبار ورقه‌ای را امضا و به جرم خود اعتراف کند.

هم اینک سازمان‌های مدافع حقوق بشر اروپا با فشار بر اتحادیه این قاره خواهان اتخاذ اقدامات لازم بابت عدم اجرای حکم اعدام علی محمد النمر هستند.

 

 

 

منبع:شیعه نیوز



مربوط به موضوع : <-CategoryName->
نویسنده مجنون الرقیه«س» در دو شنبه 30 شهريور 1394 |

افسران - یار صدیق امام خمینی و امام خامنه ای

برای شادی روح آیت الله خزعلی صلوات ختم کنید ...


مربوط به موضوع : <-CategoryName->
نویسنده مجنون الحیدر«علیه السلام» در پنج شنبه 26 شهريور 1394 |
افسران - ریشوهایی که..
...
ریشوهایی
که
هر روز
می لرزانند
ریشه های دین را ... .
.
.
توجه داشته باشید

این گون ریش گذاشتن نه تنها به اسلام ربطی نداره بلکه حتی به داعش هم مرتبط نیست!!!!!

این نحوه ریش گذاشتن متعلق به "تئودور هرتزل" رهبر و تئورسین بزرگ نوین صهیونیسم است.


مربوط به موضوع : <-CategoryName->
نویسنده مجنون الحیدر«علیه السلام» در پنج شنبه 12 شهريور 1394 |
افسران - روضه ، روضه است...
روضه ، روضه است...

فرقی ندارد..
.
چه دست بسته به زیر خاک بروی...

چه بی دست به زمین بخوری


مربوط به موضوع : <-CategoryName->
نویسنده مجنون الحیدر«علیه السلام» در چهار شنبه 11 شهريور 1394 |

افسران - تنها نگذاریم دمی رهبر خود سید علی را...



مربوط به موضوع : <-CategoryName->
برچسب ها : رهبر,
نویسنده مجنون الحیدر«علیه السلام» در سه شنبه 10 شهريور 1394 |

افسران - صرفا جهت اطلاع



مربوط به موضوع : <-CategoryName->
برچسب ها : امام خمینی,
نویسنده مجنون الحیدر«علیه السلام» در سه شنبه 10 شهريور 1394 |

قلب جهانیان در تسخیر محمد (ص)

نهمین پیش‌ شماره‌ ی هفته‌نامه‌ ی «خط حزب‌الله» منتشر شد.

نهمین پیش‌ شماره‌ ی هفته‌ نامه‌ ی «خط حزب‌الله» با گزارش ویژه‌ ای از سیر تاریخی فیلم محمد رسول‌ الله صلی‌ الله‌‌ علیه‌ و آله به همراه سرمقاله‌ ای درخصوص وظیفه‌ ی جناح مؤمن انقلابی در برابر دغدغه‌ ی رهبر معظم انقلاب در حوزه‌ ی فرهنگ منتشر شد.
در این شماره مطالب متنوعی از جمله بازخوانی آرای رهبر انقلاب درباره آزادی در قالب یک خطبه‌ ی تاریخی در نماز جمعه، معرفی کتابی درخصوص کودکی پیامبر اعظم صلی‌ الله‌‌ علیه‌ و آله و هم‌چنین پاسخی به اظهارات تأمل‌ برانگیز وزیر امورخارجه‌ ی انگلستان درخصوص سیاست‌ خارجی کشورمان در برابر رژیم صهیونیستی، منتشر شده است.
نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلوی اعلانات، A4 جهت مطالعه و A3 برای چاپ و تکثیر بر روی سایت KHAMENEI.IR قرار گرفته و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌ های مذهبی و پایگاه‌ های بسیج توزیع کنند.
http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/30599/smpf.jpg


مربوط به موضوع : <-CategoryName->
نویسنده مجنون الحیدر«علیه السلام» در سه شنبه 10 شهريور 1394 |

افسران - Ashura& Imam Hussein



مربوط به موضوع : <-CategoryName->
برچسب ها : امام حسین,
نویسنده مجنون الحیدر«علیه السلام» در سه شنبه 10 شهريور 1394 |

 

واتس اَپ از سری نرم‌افزارهای تلفن همراهِ کمپانیِ صهیونیستیِ فیسبوک‌ می باشد. مدیریت فیس بوک به دست تأثیرگذارترین صهیونیستِ جهان است؛ کسی که با حضور در سرزمین‌های اشغالی، طی مراسمی ویژه، جایزه خود را از دست سران رژیم صهیونیستی دریافت کرد. مهم‌ترین هدفِ این شبکه‌ها بر اساس اسناد موجود، تبدیل اسراییل منفور، نامشروع و کوچک به اسراییل بزرگ است؛ مارک زوکربرگ ۳۱ مرداد سال گذشته رسماً اعلام کرد «مأموریتِ جدید» خود را آغاز کرده است. او در شرح مأموریت جدیدش گفت، با محوریت تلفن همراه قصد دارد ۵ میلیارد نفر را در سراسر جهان به شبکه صهیونیستی خود اضافه کند. چندی پیش با انتشار خبرِ خریدِ واتس اَپ و شرکت انگلستانیِ اسکنتا که تولید کننده پهپاد است و اضافه شدن شرکت‌های سامسونگ و اریکسون و نوکیا به پروژه این شرکت، مشخص شد برنامه‌های رژیم صهیونیستی برای اشغال و الصاقِ سرزمین‌های مجازی دیگر به خود، وارد مرحله اجرا شده است.

البته بر اساس اسناد منتشرشده توسط ادوارد اسنودن، فیسبوک از اواسطِ سال ۲۰۰۹، یعنی نزدیک به پنج سال پیش، سرورها و اطلاعات کاربرانِ خود را به طور کامل در اختیار آژانس امنیت ملی آمریکا قرار داده است؛ در نتیجه می‌توان یکی دیگر از اهدافِ توسعه این نرم‌افزارها را تسلط بر محتوای گوشی‌های تلفن همراهِ کاربرانِ این نرم‌افزارها و سوءاستفاده از آنها به عنوان جاسوس‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی دانست، زیرا بر اساس همین اسناد، رژیم صهیونیستی نیز یک کپی از تمام اطلاعات مبادله شده در این شبکه‌ها را دریافت می‌کند. اینجاست که مشخص می‌شود چرا این شرکت‌ها هرگز ایرانیان را تحریم نکردند و در اوج تحریمهای به اصطلاح فلج‌کننده، خدمات رایگان خود را در ایران متوقف نکردند!



مربوط به موضوع : <-CategoryName->
نویسنده علمدار ولایت در پنج شنبه 5 شهريور 1394 |

 

 



مربوط به موضوع : <-CategoryName->
نویسنده مجنون الحیدر«علیه السلام» در دو شنبه 2 شهريور 1394 |

'گزارش تصویری مراسم شام شهادت امام صادق،بدرقه کاروان زیارتی مشهد مقدس

 ووداع با پیکر مطهر شهید رحمت الله عربلو

 



مربوط به موضوع : <-CategoryName->
نویسنده مجنون الحیدر«علیه السلام» در دو شنبه 2 شهريور 1394 |

 

 

بیماری هر چه خطرناک ‌تر و عوارض آن بیشتر و کشنده ‌تر باشد، دارو و درمانش نیز ارزشمندتر می‌گردد.

یکی از بدترین دردها و بیماری ها گناه است که هم بسیار خطرناک و متعفن است و هم، عوارضش بسیار زیاد و هلاک کننده است.

دردِ گناه، چراغ عقل را کم سو و رفته رفته خاموش می‌کند تا جایی که صاحبش کوردل شود و راه را از چاه تشخیص ندهد و نتواند مسیرش را از جاده هلاکت به سوی بزرگراه سرسبز زندگی تغییر دهد.

مرض گناه چون با فطرت پاک انسان همخوانی ندارد، باعث می‌ شود که بیماران این دردِ وحشتناک، روز به روز حالشان وخیم‌ تر شده و در تضاد میان زلالی فطرت و لجنزار متعفن گناه، سلامت روحی و روانی خود را نیز از دست دهند.

البته این تنها آثار سوء دنیایی این بیماری است. این درد گریبانگیر هرکس شود، رهایش نمی‌ کند و آخرتش را هم خراب نموده و او را گرفتار عذاب‌ ها و سختی ‌های طاقت ‌فرسای  آخرت می‌ کند. گرفتاری ‌های آن دنیا هم که با سختی ‌های این دنیا اصلاً قابل قیاس نیستند و به مراتب سخت‌ تر و سنگین ‌تر است.

برای همین باید از این درد به خدا پناه بُرد و برای درمان آن عجله نمود و بهترین دارو و درمان را برای آن به کار گرفت. نسخه علاج این درد را نیز طبیب دل‌ ها، پیامبر رحمت صلّی‌الله ‌علیه‌ و آله برای بشریت پیچیده و فرمودند:

لِکُلِّ دَاءٍ دَوَاءٌ وَ دَوَاءُ الذُّنُوبِ الِاسْتِغْفَارُ؛  هر مرضی، دارویی دارد و داروی گناهان، استغفار و طلب عفو از پیشگاه ذات پاک الهی است. (وسایل الشیعه، شیخ حر عاملی، ج۱۶، ص۶۸)

استغفار و طلب آمرزش، ابر رحمتی است که بر سر هر کس ببارد هم گناهانش را پاک نموده و هم نشاط و سر زندگی را برای او به ارمغان می ‌آورد، از این رو همه به آن نیازمندند.

   استغفار دارویی است که هم آثار مخرب گناه را در زندگی دنیایی انسان از بین می ‌برد و هم عواقب و عوارض اُخروی آن را نابود می‌ سازد.

حال که اینگونه است باید از دیگران هم طلب یاری نمود. باید کاری کرد که دیگران هم برای انسان طلب آمرزش نمایند. چرا که طلب استغفار دیگران، به هدف اجابت نزدیک تر و در نتیجه امید به عفو و بخشش نیز بیشتر می‌ گردد.



مربوط به موضوع : <-CategoryName->
نویسنده علمدار ولایت در دو شنبه 2 شهريور 1394 |

طراحی و کدنویسی قالب : علیرضاحقیقت - ثامن تم

Web Template By : Samentheme.ir

موضوعات مطالب
آرشیو مطالب
پیوندهای وبگاه
برچسب‌ها